Zmluvné podmienky
Obchodné podmienky
CENA TOVARU
1. V čase, keď si objednávate v tejto internetovej predajni tovar, pri každom produkte je uvedená kúpna cena. Vyhradzujeme si však právo na opravu ceny v prípade tlačovej chyby, zmeny kurzu, prípadne zmeny ceny od dodávateľa. O každej zmene Vás budeme informovať a objednávku vybavíme po vzájomnej dohode.
2. Pri sume objednávky do 15 € s DPH vrátane Vám bude vystavená predfaktúra pre platbu vopred na účet a až po úhrade vám bude tovar zaslaný na uvedenú adresu. Nákup secondhand oblečenia je možný len vo výške od 10 Eur/nákup s platbou vopred na účet.
3. POZOR!!! Pri objednávke nad 100 € požadujeme platbu vopred. Očakávajte od nás predfaktúru.
4. K cene celkovej objednávky bude pripočítaná cena za expedičné náklady.Táto sa bude odvíjať od Vami objednaného tovaru - bližšie v odseku EXPEDIČNÉ NÁKLADY
5. STORNO OBJEDNÁVKY - Uskutočnenú objednávku máte možnosť stornovať do 24 hodín od jej odoslania do nášho systému.Potom sa bude považovať za záväznú. Ďakujeme, že si dopredu premyslíte, čo potrebujete nakupovať a tým nám nespôsobíte zbytočné problémy.
6. Vlastnícke práva k tovaru prechádzajú na kupujúceho až po jeho prevzatí a zaplatení.
Pri preberaní tovaru si vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu i samotného tovaru.V prípade poškodenia obalu spíšte s pracovníkom kuriérskej spoločnosti protokol o škode a tovar nepreberajte! Balík sa vráti k nám na firmu, kde bude tovar skontrolovaný a ak bude v poriadku, tak vám bude doručený na náklady kuriérskej služby opätovne. Musí tam byť však spísaný ten protokol o škode!
DODACIE PODMIENKY
1. Po obdržaní Vašej objednávky, Vám odošleme tovar v najkratšej možnej lehote, najneskôr však v termíne do 7 pracovných dní. Objednávky prijaté do systému považujeme za záväzné.
2. Vyhradzujeme si právo na zmenu dodacej doby. Ak dodávateľ nedodrží termín dodania /a to z rôznych nečakaných udalostí/. O tomto vás však budeme bezodkladne informovať.
SPOSOB DODANIA DO ČIECH
Po odoslaní vašej objednávky Vám zašleme mailom predfaktúru. V cene bude zahrnutý aj expedičný poplatok 5 €. Faktúru je potrebné uhradiť vopred na účet
- IBAN: SK2283605207004200235769
- SWIFT: BREXSKBX
- Názov banky: BRE Bank SA, pobočka zahraničnej banky mBank v SR
- Názov účtu: Zoltán Pásztó
Po úhrade na náš účet vám tovar bude odoslaný podľa platných dodacích podmienok z pošty Hodonín.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať mailom alebo telefonicky.
DODANIE TOVARU
PREPRAVA SLOVENSKOU POŠTOU
Tovar zasielame formou dobierky prostredníctvom Slovenskej pošty.
Po úhrade na účet odoslanie zásielky Slovenskou poštou.
PREPRAVA ZMLUVNOU PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU
Na požiadanie prostredníctvom zmluvnej prepravnej spoločnosti priamo k Vám domov, do práce.
PREPRAVA ZMLUVNOU PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU
Nadrozmerný tovar a tovar ťažší ako 20 kg bude zasielaný prostredníctvom kuriéra.Nezabudnite uviesť svoje telefónne číslo!
EXPEDIČNÉ NÁKLADY
Za expedičné náklady zaplatíte - osobný odber na predajni (je možný iba pri nákupe presahujúcom hodnotu 16.60 €) - 0 €.
Je možné odobrať iba tovar riadne objednaný cez internetovú predajňu a len po udaní termínu odberu, o ktorom vás upovedomíme formou mailovej korešpondencie!!!
SLOVENSKOU POŠTOU
- Pri dodaní tovaru na dobierku Slovenskou poštou - za expedičné náklady zaplatíte 3.65 €.
- Pri platbe vopred na náš bankový účet a dodaní tovaru Slovenskou poštou - za expedičné náklady zaplatíte 0 € (počkajte si na predfaktúru od nás- príde vám na mail)
- Názov účtu: Zoltán Pásztó
- Číslo účtu: 520700-4200235769/8360, mBank
Ak budete hradiť objednávku na náš účet - odošleme vám predfaktúru,
pre vykonanie platby.
Pri objednávaní tovaru - na OBJEDNÁVKOVOM LISTE - máte kolónku POŽIADAVKA
- dopíšte tam formu úhrady - napr.dobierkou, cez účet
ZMLUVNOU PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU - KURIÉR
Pri dodaní objednávky - tovar ťažší ako 20 kg alebo nadrozmerný
- Pri platbe vopred na náš účet - doprava KURIÉROM - 8.30 €
- Pri platbe kuriérovi na dobierku -doprava KURIÉROM - 10.29 €
PLATBA PRE ČESKÚ REPUBLIKU
Pri tovare väčšieho množstva alebo väčších rozmerov vás budeme kontaktovať
a dohodneme sa s vami na výške prepravného i spôsobe prepravy.
Určite budete dopredu informovaný o cene za expedíciu.
VRÁTENÉ ZÁSIELKY
Pokiaľ nám platba za tovar dlhšie nepríde, vyzveme kupujúceho prostredníctvom mailu alebo telefonicky, aby si zásielku vyzdvihol.Prípadne, aby nás informoval, či zásielku prebral-neprebral.Keď kupujúci na našu výzvu neodpovedá a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky.
Ak si však kupujúci nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred.Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení faktúry na náš účet.Expedičné náklady budú účtované
Vrátenie tovaru
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť, najneskôr však do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom a zároveň ste povinný nás o tom vopred informovať - telefonicky, alebo mailom, v opačnom prípade, ak nás neupovedomíte, zasielka nebude prevzatá. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale a s dokladom o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku - nebude prevzatý. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava dopravné) poštovnou poukážkou najneskôr do 5 pracovných dní od dňa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom na karioutlet@zoznam.sk
REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Karí Outlet - poskytujeme Vám záruku kvality.
Na každý tovar sa vzťahuje zákonom stanovená reklamačná doba 24 mesiacov.
Plynúť začína dňom prevzatia a vyplatenia tovaru.
Počas tohoto obdobia budú všetky reklamované nedostatky a závady odstránené bezplatne. V prípade reklamácie je potrebné zaslať písomne reklamáciu a zaslať tovar späť, spolu s dokladom o zakúpení výrobku (blok, faktúra, dodací list) na našu adresu: Pásztó Zoltán - Karí Outlet, Kollárova 221, 908 48 Kopčany.
Po obdržaní reklamačného formulára najneskôr do dvoch pracovných dní mailom alebo telefonickým
kontaktom si s Vami prejdeme postup a spôsob vybavenia reklamácie.
V závislosti od druhu reklamácie bude závada na výrobku odstránená, pokiaľ by nebolo možné závadu odstrániť, máte právo na zníženie ceny, výmenu výrobku, resp. vrátenie peňazí. Následne Vám tovar bude zaslaný späť na Vašu adresu. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním alebo nesprávnym používaním výrobku.
Zákazník je povinný dbať na bezpečné zabalenie reklamovaného tovaru tak, aby sa počas prepravy
nepoškodil. Prepravná spoločnosť si vyhradzuje právo na neprevzatie zásielky ak je tovar nevhodne zabalený.
U nás nakupujete bez rizika.
Ak by Vám to, čo ste si objednali nevyhovovalo, nijaký problém. Jednoducho nám nenosený, nepoškodený tovar, v pôvodnom obale - do 2 dní zašlite späť a vyberiete si niečo iné.
NEPOSIELAJTE TOVAR DOBIERKOU !!!
Za každý vrátený tovar aj pri výmene za inú veľkosť alebo iný druh tovaru Vám zašleme - vrátime peniaze poštovou poukážkou.
Pri výmene tovaru bude tovar opäť poslaný na dobierku, za predošlý Vám vrátime peniaze.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Upozornenie:
Poskytnutie údajov je dobrovoľné,nepovinné. Vaše osobné údaje zostanú uložené na dobu neurčitú v našej databáze. Ostanú pre prípadné riešenia reklamácií, či iných obojstranných záležitostí-odvolávajúc sa na zákon č.428/2002 Zb.z. o ochrane osob.údajov. Neslúžia a nebudú využívané pre reklamné účely a nebudú poskytované tretím osobám.
Ste však oprávnený podľa §20 odst.3 namietať proti ich ďalšiemu využívaniu a to písomnou formou. Ďakujeme za pochopenie.
Príjemné nakupovanie s Karí Outlet